Aarhus University Seal

Forskning for studerende E2014: Narrative Research Lab

Har du lyst til faglige udfordringer? Vil du være en del af forskningens vækstlag?

Info about event

Time

Wednesday 10 September 2014, at 14:43 - Wednesday 26 November 2014, at 16:00

Location

Aarhus University

Organizer

Stine Slot Grumsen og Stefan Iversen

Forskning for studerende er et nyt tilbud ved AU, som giver studerende mulighed for at prøve kræfter med helt aktuel humanistisk forskning. Kurset afholdes i regi af et af ARTS’ mest aktive forskningsmiljøer Narrative Research Lab, og dets overordnede emne er fortællingers former og funktioner på tværs af fagligheder og medier. Kurset, der består af seminarer, workshops, forelæsninger og forskningsmøder, er åbent for interesserede fra hele AU og fra alle uddannelsesniveauer. Kurset giver gode muligheder for at  kursisterne kan præsentere og diskutere deres interesser i fortælleforskning, fx i forhold til speciale, BA-projekter og ph.d.-ansøgninger. Kurset er ikke ECTS-belagt.

Tovholdere i 2014 er Stine Slot Grumsen og Stefan Iversen.

Adgangskrav: Ingen, men der forventes aktiv og velforberedt deltagelse.

Tilmelding E2014: send en mail til Stine Slot Grumsen (idesg@dac.au.dk) eller Stefan Iversen (norsi@hum.au.dk) senest d. 5/9.

Se programmet på Narrative Research Labs hjemmeside